Så laddar du upp en logo till ditt kundnummer i Mybring
I Mybring kan du ladda upp ditt företags logo. På så sätt ser kunderna logon när de spårar sina paket - ett enkelt sätt att stärka ditt företags varumärke via Brings användargränssnitt.

Så lägger du till fler kundnummer i Mybring
Behöver du andra tjänster kan du själv lägga till nya kundnummer i Mybring. Om du har en kontaktperson på Bring rekommenderar vi att du kontaktar denna innan du skapar fler kundnummer.
Så registrerar du ditt företag i Mybring
Mybring är vårt digitala självbetjäningsverktyg för företag och alla Brings avtalskunder kan skapa en eller flera Mybring-användare. Är du inte avtalskund kan du fortfarande skapa en användare och betala för dina beställningar med kort.
Så ger och ändrar du användartillgångar i Mybring
Alla som använder Mybring rekommenderas att ha en personlig användare. En användare kan ha olika tillgångar för olika kundnummer. Som administratör för ett eller flera kundnummer kan du enkelt skapa användare, ge användare åtkomst eller ändra deras tillgång – antingen direkt eller på begäran av användaren.