Så skapar du kundtjänstärenden direkt i Mybring
Med vår kundtjänstlösning i Mybring kan du själv skapa ärenden på ett snabbt och översiktligt sätt när det passar dig. Om du vill få uppdateringar om ärenden via e-post kan du enkelt välja det.

Så kan du se och behandla kundtjänstärenden i Mybring
I Mybring kan du se, svara på och ladda ner alla kundtjänstärenden som ditt företag har registrerade hos Bring.
Så begär du andra tillgångar i Mybring
I Mybring är funktionerna indelade i olika funktionsområden. Om du som användare behöver tillgång till flera funktionsområden än du har idag, kan du enkelt be din administratör om detta.
Så ger och ändrar du användartillgångar i Mybring
Alla som använder Mybring rekommenderas att ha en personlig användare. En användare kan ha olika tillgångar för olika kundnummer. Som administratör för ett eller flera kundnummer kan du enkelt skapa användare, ge användare åtkomst eller ändra deras tillgång – antingen direkt eller på begäran av användaren.