Så begär du andra tillgångar i Mybring
I Mybring är funktionerna indelade i olika funktionsområden. Om du som användare behöver tillgång till flera funktionsområden än du har idag, kan du enkelt be din administratör om detta.

Så administrerar du din användarprofil i Mybring
Din användarprofil innehåller nyttig information som du behöver för att använda Mybring på ett effektivt sätt. Genom att hålla profilinformationen uppdaterad försäkrar du dig om att Mybring alltid fungerar korrekt.
Så prenumererar du på driftsmeddelanden via Mybring
Driftmeddelanden från Bring innehåller information om problem i eller kring driften som kan påverka leveranstiden på dina paket. I Mybring kan du skapa en prenumeration på e-post för dessa meddelanden.
Så ger och ändrar du användartillgångar i Mybring
Alla som använder Mybring rekommenderas att ha en personlig användare. En användare kan ha olika tillgångar för olika kundnummer. Som administratör för ett eller flera kundnummer kan du enkelt skapa användare, ge användare åtkomst eller ändra deras tillgång – antingen direkt eller på begäran av användaren.