Så administrerar du din användarprofil i Mybring
Din användarprofil innehåller nyttig information som du behöver för att använda Mybring på ett effektivt sätt. Genom att hålla profilinformationen uppdaterad försäkrar du dig om att Mybring alltid fungerar korrekt.
Så registrerar du ditt företag i Mybring
Mybring är vårt digitala självbetjäningsverktyg för företag och alla Brings avtalskunder kan skapa en eller flera Mybring-användare. Är du inte avtalskund kan du fortfarande skapa en användare och betala för dina beställningar med kort.
Så skapar du själv en ny användare i Mybring
Om ditt företag redan använder Mybring kan du enkelt skapa en ny användare och knyta denna till företagets kundnummer. När du har skapat en Mybring-användare kan du enkelt utföra transaktioner och andra uppgifter i Mybring.
Så lägger du till fler kundnummer i Mybring
Behöver du andra tjänster kan du själv lägga till nya kundnummer i Mybring. Om du har en kontaktperson på Bring rekommenderar vi att du kontaktar denna innan du skapar fler kundnummer.