Så registrerar du ditt företag i Mybring
Mybring är vårt digitala självbetjäningsverktyg för företag och alla Brings avtalskunder kan skapa en eller flera Mybring-användare. Är du inte avtalskund kan du fortfarande skapa en användare och betala för dina beställningar med kort.

Så skapar du själv en ny användare i Mybring
Om ditt företag redan använder Mybring kan du enkelt skapa en ny användare och knyta denna till företagets kundnummer. När du har skapat en Mybring-användare kan du enkelt utföra transaktioner och andra uppgifter i Mybring.
Så lägger du till nya användare till ditt kundnummer i Mybring
Vi rekommenderar alla som ska använda Mybring att ha tillgång genom en personlig användare. En användare kan ha olika tillgång till de olika kundnummer. Som administratör i Mybring kan du enkelt skapa och lägga till nya användare till dina kundnummer.
Så ger och ändrar du användartillgångar i Mybring
Alla som använder Mybring rekommenderas att ha en personlig användare. En användare kan ha olika tillgångar för olika kundnummer. Som administratör för ett eller flera kundnummer kan du enkelt skapa användare, ge användare åtkomst eller ändra deras tillgång – antingen direkt eller på begäran av användaren.