I Mybring får du en detaljerad översikt över försändelser
Du får större förutsägbarhet och kan planera arbetet bättre.
- Lägger du mycket resurser på att hantera varumottagning?
- Skulle du behöva bättre översikt över inkommande varor och beställningar från alla som skickar något till dig?
Mottagarportalen är en smart spårningstjänst som ger dig en detaljerad översikt över leveranser som är på väg till ditt företag. Den inkluderar både leveranser från exempelvis leverantörer eller huvudlager och returer samt visar den beräknade leveranstiden (ETA).
Du får:
- Större förutsägbarhet.
- En översikt över varor, paket och försändelser på väg till dig.
- Möjlighet att planera mottagandet av försändelser, särskilt viktigt under perioder då du förväntar dig många inkommande varor eller returförsändelser.
- En översikt över returförsändelser till företaget.
Så här får du tillgång till Mottagarportalen:
- Du behöver ett Mybring-konto och ett kundnummer för att få tillgång.
- Registrera adressen där ditt företag tar emot försändelser.
- Rättigheten "Inkommande försändelser" tilldelas Mybring-användare på kundnumret av användaradministratören.