Ett ombudsnätverk för hela Sverige och Norden
Få tillgång till ett ombudsnätverk som når hela Sverige och Norden! Genom vårt heltäckande ombudsnätverk finns vi där dina kunder bor, befinner sig eller passerar dagligen.
Vill du veta mer ?
Hör av dig till din säljkontakt på Bring eller kontakta oss här.
Paketbox för e-handeln – ett smidigt och kundanpassat leveransalternativ
Antalet nätkunder som föredrar paketboxar för leveranser och returer ökar konstant. Idag är leveransalternativet så pass fördelaktigt, och vanligt förekommande, att kunder i stort sett förutsätter att paketbox finns att välja i kassan eller checkouten när de handlar online. Upptäck alla konkurrenskraftiga fördelar med att erbjuda paketbox i din webbutik.
Leverans till paketombud – en nyckelaspekt för din webbutik
Antalet leveranser och returer via paketbox och hemleverans har ökat markant de senaste åren. Men trots det är det alltjämt traditionella leveranser till paketombud som är det mest populära leveransalternativet för skandinaviska nätkunder. Webbutiker som erbjuder leveranser till paketombud kan dra nytta av stora fördelar för både sina kunder och den egna verksamheten. Här kan du läsa varför paketombud är en nyckelaspekt för din webbutik.
Hemleverans för e-handeln – leveranser på kundernas villkor
Många fortsätter att jobba hemifrån och anpassa sina liv efter en hybrid arbetsvardag, vilket i sin tur gör flexibilitet och valfrihet av paketleveranser till viktiga aspekter för nätkunderna. Här kan du läsa mer om varför hemleveranserna i din webbutik är en av de största konkurrensfördelarna och hur du kan undvika vanliga misstag kopplade till hemleveranser.